Persoane interesate

invidie, complexitate, rautate sau prostie

Luptam degeaba de mii de ani pentru egalitate, pentru libertate, si am ajuns să mă gîndesc că, la un moment dat, ca şi prostia, poate deveni periculoasă.
Despre ce vorbesc?
Despre mitocani, grandomani, cocalari, si pitipoance (o lauda sau o moda), e la moda sa fii mai cool ca altcineva, dar daca sunt toate la un loc ?
Deja sunt conştient că trăm printre aceste „specii”
Nu i-am cunoscut personal si nici nu am sa-i cunosc vreodata, dar ce au fost sau sunt in viata de zi cu zi stie cineva? Daca o femeie e prost imbracata, îi remarcam rochia, dar daca este impecabil imbracata, atunci o remarcam pe ea.


Romania nu duce lipsa de valori, ci doar de promovarea lor. Copiii vor sa fie Dodel, Poponet sau Bianca lui Bote, Salam, sau... cine mai stie ce.
Cine mai vrea sa fie Nadia Comaneci, sau Maia Morgenstern?
Cred ca am invatat sa numar...Un idiot, doi idioti...trei idioti si cred ca ajung lejer pana diseara la 1oo sau poate nu.

cele mai citite