Persoane interesate

Lacrimi si bucurie la vederea lui Mos Craciun

In Romania exista inca oameni care au nevoie de ajutor dar mai ales micutii cu probleme de la casele de copii.
Prins in rutina zilnica uiti de lucrurile cu adevarat importante, uiti cat de putin te costa sa faci bine.
Asa ca la initiativa lui Benceu Ciprian am hotarat sa facem o supriza placuta copiilor de la casa de copii.
Bucuriile lor sunt puţine, mai ales de sărbători când singurătatea lor pare şi mai apăsătoare.
Cu ajutorul lui Roxana, Adelina si Laura am reusit sa umplem 2 masini, cu jucarii, hainute, brad si multe cadouri si am plecat la drum.



Si pentru ca totul sa fie perfect casa de copii la care am fost nu a fost anuntata de venirea noastra.



Am intrat inauntru. Acolo bucurie mare la vederea lui Mos Craciun si a bradului pe care il ducea. Nu aveau nici brad nici bomboane sa-l impodobeasca. Insa incaperea era luminoasa si impodobita cu ghirlande colorate, facute de ei … pentru ei, sa se poata bucura si ei de sarbatori intr-o atmosfera mai festiva.



Ne-au intampinat cu caldura si bucurie … si chiar cu sfiala. Nu se asteptau sa vina cineva la ei.




Nu se poate descrie in cuvinte bucuria copiilor la vederea mosului si la primirea cadourilor.



La plecare am avut putin ragaz sa privim mai bine in jurul nostru. Si am ramas surprinsi de ingeniozitatea copiilor. Pe pereti erau prinse masti artizanale, picturi pe sticla, podoabe din hartie de o mare maiestrie, tot felul de obiecte decorative facute de ei sub indrumarea celor care-i ingrijesc.



Daca poti sa faci o bucurie unui copil, fa-o. Nu ezita.
Daruieste cu mana ta copiilor defavorizati.

Un comentariu:

  1. Am avut cativa ani la rand mosi Craciun de inchiriat. Unele intamplari ci picii uimiti sunt de domeniul incredibilului.

    RăspundețiȘtergere

cele mai citite