Persoane interesate

Azi e 8 Martie şi plouă cu flori şi felicitări din partea partidelor politice

Mai multi oameni politici au profitat de ziua de 8 Martie pentru a fi mai aproape de doamne si domnisoare, astfel ca, incepand de la primele ore ale diminetii, s-au pus pe impartit flori si felicitari, pe diverse cai.
Frumoasa initiativa sa oferi flori pe strada doamnelor si domnisoarelor dar de aici si pina la cutia postala e mult.
Sa luam cazul meu.
Am găsit în cutia poştală o felicitare de 8 Martie cu sigla PDL.



Nu stiu daca sunt singurul care a gasit sau daca in toate cutiile postale au fost puse.
Se poate sa fie puse de un vecin, de un membru de partid, o persoana platita sau de un simpatizant PDL care face asta gratuit.
E interesant hartie de calitate care costa, felicitarea e facuta de un profesionist, am zice ca totul e bine ca am terminat de strans maidanezii, am asfaltat toate strazile,am rezolvat problema cu pretul benzinei,codul munci e perfect, pensionari o duc bine, avem spitale moderne, si daca tot au ramas bani si nu avem ce face cu ei sa facem felicitari cu sigla partidului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite