Persoane interesate

Implica-te si tu. Fiecare gest conteaza

Ca urmare a campaniei ’’Ce-mi place la orasul meu’’ campanie la care am participat si eu, pot sa ma bucur in liniste de CD-ul cu Directia 5 Povesti sub o Umbrela Verde.




CD-ul primit alaturi de o scrisoare de multumire pe care o puteti vedea mai jos.


Draga prieten Umbrela Verde,
Echipa noastra iti multumeste pentru participarea in campania ‘’Ce-mi place la orasul meu’’. Impreuna am reusit sa demonstram ca putem face ceva pentru orasele noastre, promovandu-le valorile si crezand in misiunea comuna de a pastra Romania curata !
Alegand sa te implicit in cea mai recenta campanile ‘’Umbrela Verde’’ ai contribuit cu un gest public care demonstreaza ca iti pasa de mediul in care traim. Pentru aceasta te apreciem si speram sa te avem alaturi si in urmatoarele initiative de protejare a mediului si de promovare a lucrurilor pozitive din tara noastra.

Inca o data am reusit sa demonstram ca impreuna putem sa descoperim o lume speciala, plina de culoare, iubire si armonie, si anume lumea noastra verde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite