Persoane interesate

O noua teapa

Se verifica anunturile firmelor fantoma care publica anunturi ?
Zilele trecute am fost rugat sa caut pe internet mai multe detalii despre o firma care cauta muncitori pentru munca in Germania.
La prima vedere e clar ca e teapa nu e trecut numele , firma, adresa de email nu e personalizata, au multe anunturi, etc. dar am zis totusi sa verific.


Am vazut anuntul pentru care am fost rugat sa caut, si am cerut mai multe detalii.
Raspunsul a venit pe email si atunci am avut confirmarea ca e teapa 100%

eu in acest moment sunt la Offenbach unde imi petrec Sarbatorile.incepand cu 10 ianuarie am nevoie pe 3 luni de zile de oameni la plantat castraveti si rosii in sere.program de lucru 10 ore zilnice,6 zile pe saptamana,platit la fiecare 2 saptamani cu 660 euro.din partea noastra se asigura 2 mese zilnice,mic dejun si pranz si cazare plus transport platit jumatate din Romania.comision 75 de euro din banii pe primele 2 saptamani.singurul d-voastra cost inainte de plecare va fi suma de 20 de euro care ii veti plati traducatorului nostru,plus 40 de euro in momentul plecarii.daca sunteti interesati va astept cu raspuns pe mail.plecarea va avea loc in data de 8 ianuarie astfel incat sa incepem munca din 10.

pentru plecare va fi nevoie sa trimiteti o copie dupa buletin,una dupa certificat nastere si una dupa cel de casatorie traducatorului nostru,iar pentru cand veti pleca sa aveti la d-voastra 2 poze tip pasaport.atat.astept mail.Gelu
trimiteti actele cerute la adresa de mail tasolutia@yahoo.com si cei 20 de euro in contul RO09RZBR0000060014133325,iar in data de 5 o sa va sune translatorul nostru daca ati lasat un numar de contact.

La o simpla cautare a adresei de email pe net o sa aveti o mare surpriza.
E plin de anunturi si fiecare diferit .

Variantele castigatoare la loto........toate variantele posibile........acum solutia de iesire din criza e mai aproape decat credeti...........email la tasolutia@yahoo.com si discutam.
Vand proiect european eligibil,aprobat,valoare 3.000.000 euro nerambursabili pe 1500 ha teren agricol,la 10% din valoarea lui adica 300.000 euro.Motivul:plec din tara urgent.doritorii sunt rugati sa lase email la adresa tasolutia@yahoo.com si discutam..

Persoana fizica serioasa colaboratoare a mai multor agentii turistice din tara ofer pachete de vacanta in locuri exotice la super preturi,super conditii.doritorii sunt rugati sa lase un email la adresa tasolutia@yahoo.com cu cea ce si-ar dori,pe ce perioada si cate persoane si discutam.va astept cu drag sa colaboram,Cristi.

Want to win a fortune overnight fallen from heaven and believe that it is not possible? Now desire realiza.avocat with experience can have access to two accounts of powerful billionaires who have died and there is no account mostenitor.primul in USD and includes the sum of 5.4 million, the second in Euro and include 6.2 million euro.persoana who wants to help me transfer the money from these accounts in his account will get a commission of 50%. wait person wishing to address email tasolutia@yahoo.com.

Aveti probleme cu afacerea d-voastra,aveti nevoie de o gura de oxigen care sa va duca inainte.......aveti niste bani de investit intr-o afacere cu profit 1000% garantat........aici e solutia.......dupa o munca de 2 ani
am reusit sa gasesc toate combinatiile posibile de numere la loteria romana,toate variantele posibile.as face eu aceasta investitie dar nu am banii necesari,intrucat am o minte brici,dar bani nu.cu o investitie de aproximativ 10000 de euro se castiga potul cel mare,care a fost si de 7 milioane euro.cine doreste ca aceste variante sa ajunga la el si are banii de investit sunt dispus sa le vand contra unei sume consistente.cine doreste pe de alta parte sa facem jumate-jumate,il rog sa puna el investitia initiala de 10000 de euro si pe urma impartim potul.astept solicitari de la oamenii dornici de imbogatire urgenta la adresa de e-mail tasolutia@yahoo.com.

Nu vă grăbiţi să cedaţi primului anunţ, primei oferte sau primului intermediar care vă promite cele mai bune servicii de recrutare şi plasare de personal pentru munca în străinătate. Cel puţin nu înainte de a vă documenta, pe cât posibil, despre seriozitatea firmei şi a potenţialilor angajatori.
Nu se trimit copii ale actelor personale si bani unui necunoscut
Nu se plateste comision sau alte taxe pentru a lucra.

Ati luat teapa de la ei sau alte persoane lasati un comentariu si va fi publicat.
Ofer si drept la relica venit de la posesori anunturilor si de la cele 2 adrese de email.

Am primit raspuns de la cel care a publicat anuntul.

atat de mult a avansat tehnologia incat majoritatea lucrurilor se rezolva pe email........nu se mai merge ca in vremea bunicilor cu fax,etc.adresa de email tasolutia@yahoo.com este adresa traducatorului nostru Adrian,care probabil are mai multe treburi pe internet.daca d-voastra credeti ca e teapa nu va obliga nimeni sa mergeti.teapa cu 20 de euro?ma faceti sa rad..........in fine,eu vi-am zis............atat doar

13 comentarii:

  1. contacteaza-ma la adresa de mail miopetry@yahoo.com pt ca am luat teapa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate si eu am luat teapa feritiva de acest numeOPRISONI IONUT ADRIAN

      Ștergere
    2. E teapa , mam intainit si eu cu acest "DOMN" si eram gata sa plec sa-i dau actele si cand am vazut ce contract face scris de mana, si vroiam sa mergem la notar sa legalizam acel "contract" dar nu mam mai intalnit cu el.Oricum tipu' e bine pus la punct stie ce sa spuna
      MARE ATENTIE

      Ștergere
    3. asi vrea sa vorbim ca si eu era sa iau teapa team bagat la mine in lista astept sa imi dai acept

      Ștergere
    4. ati luat d-voastra plasa ce ati luat,cat ati luat?dar eu,am avut portofelu furat cu cardurile si pinurile scrise pe foaie acolo,plus o copie CI,dupa care mi s-a falsificat buletinu.si am ajunds sa fiu cautat pe acasa de politie pentru infractiuni de care nu stiu nici cu spatele.......of,of,of,viata masii

      Ștergere
    5. as vrea daca doriti sa discutam la adresa mea de email herfoelgebk@yahoo.com

      Ștergere
  2. si eu am luat-o haideti sa facem ceva impotriva astuia.astept sa discutam pe mess adresa bunaciupetrisor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat tupeu ai fraiere! E plin netul cu anunturile tale cu angajari, etc. Poti sa te iei de mana cu herfoelgebk@yahoo.com, si sa va aruncati de la etajul 10. Doi tepari mai putin!

      Ștergere
  3. asta am primit de la petrisor dar totusi cat de prost sa fi, adaca as avea bani as crea o organizatie inpotriva TEPARILOR de tot felu. as curata romania de tepari JEGOSI. deschideti ochii oameni bun care sunteti in cautare de lucru afara. numai bine tuturor.


    bunaciupetrisor@yahoo.com Anunturile utilizatorului

    am discutat cu toti angajatorii cu care eu colaborez in Austria si Germania.daca doriti sa lucrati cu noi,nu va cere nimenea nimic inainte.tot ce aveti de facut este sa va faceti o copie buletin,una certificat nastere si una certificat casatorie care trebuiesc traduse si legalizate in limba germana.pentru aceasta sunati la telefon 0766570565,cabinetul de traduceri online cu care eu colaborez.pe urma sunati la 0745632449,cabinetul doamnei Baba Adina ,pentru avizul psihologic.la fiecare cand sunati va rog sa specificati''din partea lui petrisor''.cand aveti toate aceste acte si adeverinta de la medicul de familie din care rezulta ca sunteti apt de munca in strainatate le trimiteti pe acest email alaturi de un numar de contact.noi va vom contacta in cel mai scurt timp si veti avea locul de munca dorit asigurat.am renuntat spre binele angajatilor la medicina muncii,care reprezenta o cheltuiala in plus.astept cu interes documentele cerute,cu stima,petrisor.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc ca ati publicat anuntul meu. :-( am impresia ca si voi tineti cu teparii.

    RăspundețiȘtergere
  5. CLAUDIA MOHR o femeie fara scrupule. isi bate joc de romani. ii minte despre joburi in germania. sa nu aveti incredere in ea. am fost 8 romani in SANKT PETER ORDING germania la restaurantul GRAN CAFE RIALTO. cand am ajuns totul era altfel decat a zis ea. niste italieni care nici nu vroiau sa ne vada, ne-au tinut afara, apoi ne-au bagat pe toti intr-o camera, fara mancare, fara apa. a doua zi ne-au oferit 400 de euro pe luna, cate 12 ore pe zi, fara pauza. daca vroiam sa acceptam bine daca nu sa plecam. fara acte. fara nimic. numa niste vorbe de la niste oameni fara scrupule. am cheltuit foarte multi bani sa ajungem acolo. acum nimeni nu-si asuma nimic. feriti-va de acesta femeie CLAUDIA MOHR - sta in orasul HEIDE - 40 de km de SANKT PETER ORDING si are anunturi pe net cu joburi cu acest mail : job-mohr@t-online.de +49 01724784517 +49 4816838615 si de barbatul MARIUS GHEORGHIU - sta in Hunedoara si are multe anunturi pe net cu joburi cu acest mail : deutschlandjob@yahoo.com +40 727023961 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Distributie ziare si prospekte Germania e teapa mare.
    Caut tineri pentru distributie ziare si prospekte in Germania.Permisul de conducere constituie un avantaj.Tel. 004917684642386 .
    Numele lui e Cereantu Nicolae Dan iar adresa de email: cereantu_dan@yahoo.com
    Va plateste drumul sa nu credeti ca e teapa si cand ajungeti acolo va lucreaza cate 14- 16 ore pe zi, spune ca va da bani dupa o luna de lucru dar dupa 2 saptamani de lucrat si cazat in conditii mizere si unde domneste mizeria si e plin de goange spune ca nu mai are de lucru sau ca nu sunteti buni si va trimite acasa fara sa va plateasca si ajungeti sa dormiti in gara pentru ca nu aveti bani sa va intoarceti acasa.
    Feritiva e un mare escroc.

    RăspundețiȘtergere
  7. salutare,prost am fost ca nu am vazut anuntul tau cu acesta jicodie de om CEREANTU NICOLAE,si eu am luat teapa de la el,numa bine ca eu am stat doua zile apoi am plecat singur,norocu meu ca am avut bani la mine sa ma intor acasa

    RăspundețiȘtergere

cele mai citite