Persoane interesate

Unde e prietenul meu, jandarmul?

Am urmarit cu interes manifestarea din Bucuresti din Piaţa Universităţii unde au apărut conflicte între protestatari și jandarmi.
Tot mai mulți sunt cei care nu mai ezită să își afirme disperarea în mod public pentru ca nu sunt cersetorii acestei societati.
Jandarmeria a intervenit cu gaze lacrimogene si a folosit bastoanele din dotare pentru împrăştierea manifestanţilor .

Acesti romani infrunta jandarmii si frigul, pentru ei, pentru tine si pentru mine.Totul pentru o viata mai buna
Protestatari luati cu forta si bagati in dube.
Ascult acum purtatorul de cuvant al jandarmeriei si el nu are nicio informatie, nu stie, nu a vazut, nu este acolo, nu confirma, nu infirma, nu banuieste, nu a fost anuntat sau informat.


Eu stiu ca Jandarmeria pastreaza linistea publica nu agreseaza poporul si incita la violenta.
in acest fel sunt sigur ca vor continua protestele.
Hei? unde esti prietene ?
Rusine jandarmeriei romane! STOP ABUZURILOR DE ORICE FEL!

Un comentariu:

  1. Jandarmii de-abia aşteptau să se dezlănâuie asupra cuiva! Sunt "anti-fotbal" dar uitaâi-vă cum se dezlănâuie pe stadioane. Acolo cel puţin o impune situaţia, dar în Piaţa Universităţii ce a avut cu lumea nevinovată??? Stau şi mă întreb: a fost jandarmul vreodată prietenul meu? Raspunsul mi-l dau tot singur: SIGUR NU! Salariul pe care "munceşte" şi puterea conferită de lege îl face să se creadă mai presus de noi toţi! Are nevoie doar de un prilej să se dezlănţuie şi ne demonstrează imediat ce fel de om e! Mai multe pe site-ul meu: http://abuzuri-jandarmeria-romana.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

cele mai citite