Persoane interesate

Meseria de jurnalist in timpul campaniei electorale



Jurnaliştii sunt folosiţi ca propagandişti pentru diverse cauze,  în scopul determinării alegătorului să voteze o anumită persoana sau un anumit partid politic.
Exista pareri, opinii, dar jurnalisti  trebuie sa fie  capabili sa puna curajos intrebari si sa-si faca meseria onest, sa critice nu sa faca propaganda.




Din cand in cand, imi spun parerea si eu, si ma deranjeaza  nesimtirea  si  tupeul cu care anumiti jurnalisti  imi cer poze sau filmari video de la diferite evenimente la care eu am participat si care au fost postate  in diferite locuri dar care sunt personalizate tocmai pentru a nu fi copiate. 
Ma roaga insistent  daca mai partip la evenimente, sau daca am subiecte care pot deveni o stire  sa iau legatura cu ei si o publica ei in mod profesionist.
Am incercat si sa va dau stirea  dar ati considerat ca nu e importanta.
Am  mai multe exemple de asa zisi  jurnalisti profesionisti,   sprijiniti sau nu de oameni politici care fac articole ca sa nu moara de foame, căutand numai ce înseamnă scandal si cearta.
Poate ca eu sunt  un un amarat de blogger  amator si nu un  jurnalist profesionist  asa ca  eu am pretentia  de a indica sursa fotografiei. Daca nu poti sa precizezi sursa nu ma deranja si accepta faptul  ca am o fotografie sau o stire pe care tu  cu toate acreditarile pe care le ai nu ai putut sa o faci.
Un jurnalist adevărat este cel care-şi face treaba cu pasiune  si nu trebuie  să cerşească munca altcuiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite