Persoane interesate

Un ziar nou cu ocazia campaniei electorale la Arad, ARQ Stirile care te desteapta

Intamplarea face ca azi am primit un ziar in care apare un articol cu Parintele Pantelimon de la Manastirea Oasa, si abia asteptam sa citesc articolul.
La prima vedere am crezut ca e   Formula AS pentru ca acolo au fost mai multe articole dar surpriza.
E vorba de ARQ Arad. Stirile care te desteapta.
Nu stiam nimic de acest ziar si surpriza ce citesc. Anul 1, NR. 2, cu un tiraj de 3000 de exemplare care apare saptamanal si unde primele 2 numere sunt distribuite gratuit.




Nu ma intereseaza ziarul si citesc prima oara articolul  Cu dragoste si sinceritate, despre trup si suflet.
Am  citit un articol citat cuvint cu cuvint de pe un filmulet vechi de mai multi ani si unde autorul contribuie si el cu cateva cuvinte de unde banuiesc ca nu il cunoaste si nu au discutat niciodata.
La sfirsit e trecut locul si ora  unde va avea loc conferinta dar lipseste numele persoanei care a scris articolul.
Dezamagit, trec peste asta si ma gandesc sa vad ce mai scrie in el daca tot e la mine.
MRU alaturi de aradeni, Aradul politic arunca in lupta electorala artileria grea.
Pentru mine e de ajuns sa imi dau seama ce fel de ziar este.
Renunt la citit si incep sa studiez pozele ca doar imi place fotografia.
Surpriza in ziar 7 poze cu Mihai Razvan Ungureanu, aproape pe fiecare pagina in diferite ipostaze si unde mai lipseau doar copiii.
Imi atrage atentia un titlu Kilometrul Zero al nesimtiri, asa ca incep sa citesc din nou.
Am ras cu pofta, mult si fara sa vreau cand am citit despre protestul cu vaca din fibra de sticla, si cu o ora inainte am vazut filmuletul in care MRU a fost intampinat de membri asociatiei Arad km. zero si din megafoane se auzea mugetul vacilor.
Din ziar nu lipsesc atacurile impotriva USL, horoscopul, 2012 dovleci la Arad, campania Aliantei Romania Dreapta.
Discut cu persoana de la care am primit ziarul si il intreb el ce parere are de articol si ziar si imi raspunde razand.
Nu am sa-i votez si apoi incepe sa povesteasca.
Nu ai auzit de demisia in bloc, de istoricul MRU care nu stie ca Aradul este in Banat.
A si promis ca nu va mai citi niciodata acel ziar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite