Persoane interesate

La Timisoara a fost inaugurata statuia marelui imparat Franz Joseph in Piata Libertatii

Dupa ce primarul Nicolae Robu a suparat timisorenii cu  subiectul zilei
un nou scandal se iveste la orizont aparitia primei statui 
cu marele imparat Franz Joseph 
La inceput cei prezenti au crezut ca este o mascarada politica dar cand a aparut si presa 
si au inceput sa puna intrebari  primarul nostru a izbucnit si a postat pe facebook pentru simpatizanti tineretul liberal si ceilalti membri de partid 
''Oameni buni, constat din majoritatea mesajelor negativ- din fericire nu prea multe 
ca nu s-a inteles exact intentia mea cu Piata Libertatii:
1. eu nu o vreau fara nici un copac, ci doar cu putini copaci si plantati cu cap,
asa cum a plantat marele imparat Franz Joseph
cei doi copaci seculari din fata garnizoanei, si cum am plantat eu, deja 
paltinul din stanga Casei Armatei . Dupa aceasi logica.....  ''
Cum era de asteptat carcotasii cei vocali au umplut pagina primarului cu comentarii in care isi exprima nemultumirea  .
Pentru a multumi pe toata lumea s-a hotarat.
In Piata Libertatii vom avea si un numar de banci desigur langa copaci si o statuie cu 
Franz Joseph si nu agreez, insa, sa avem in Piata Libertatii 100 de copaci si 95 de banci
si nici macar mai putini/ putine in zona centrala pentru ca ar fi prea mult 
din punct de vedere estetic, dupa parerea mea, dar si de-a dreptul
catastrofal din punct de vedere functional.
Aceasta zona dupa cum am explicat de un milion de ori ca vor fi copaci, dar nu foarte multi 
si nu in zona centrala, pentru ca aceasta sa poata gazdui evenimente pentru a nu 
masca monumentul si, in definitiv, pentru a nu se strica imaginea 
de piata a Pietei Libertatii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite