Persoane interesate

Evenimentele, fotograful, acreditarea si fotografia ca mijloc de exprimare

Toata lumea organizeaza evenimente 
 taie panglici, te invita sa participi la baluri, 
conferinte, lansari, campani umanitare, concerte, festivaluri si 
ma amuz teribil cand primesc invitatii sa particip la evenimentele  
vanzatorilor de iluzii unde ma invata cum sa am o viata mai buna,
cum sa slabesc, cum sa ma promovez mai eficient pe internet,
cum sa fac social media marketing, ca tu dansezi sau canti pe scena, 
sau orice alt eveniment pe care vrei ca eu sa te promovez pe tine sau 
evenimentul, artisti, dansatori, iar eu sa platesc
bilet de intrare sau o taxa de participare.
Daca imi place, particip fara sa ma inviti
 dar daca ma inviti  si vrei 
ca eu sa si lucrez, vrei fotografi si materiale video 
trebuie sa platesti sau daca vrei munca voluntara 
atunci promovarea trebuie sa fie reciproca 
sa imi oferi si o acreditare nu e de ajuns doar o invitatie.
Chiar daca din intamplare sunt acolo sau merg special 
asta nu inseamna ca dupa eveniment sa imi cereti 
insistent fotografii de la acel eveniment
pentru ca nu am sa fotografiez tot si doar 
ce am nevoie sa public aici pe blog.
 Invatati sa nu mai blocati accesul fotografilor
cu tot felul de bodyguarzi, garduri sau alte metode 
pentru ca noi fotografii putem fotografia 
din orice loc 
in orice conditii
dar vrem sa surprinde si in alte moduri 
din alte unghiuri, din spatele scenei, din culise, etc.
Daca eu pot sa promovez un eveniment, artisti, dansatori, sa scriu pe blog,
sa fac fotografi sau sa filmez si tu ca organizator poti sa oferi o acreditare,
sa spui despre fotograf cateva cuvinte daca iti place ce face 
sa nu te bazezi ca vor aparea oricum in presa 
sau ca oricum vor face toti poze.
Chiar daca fac poze toti vor personaliza 
fotografiile pentru ca fotograful e autorul si nu vrea 
ca tu sa beneficiezi de munca lui gratis si in plus sa va si promoveze.
Promovez si eu tinerele talente 
si tot ce imi place 
si cu toate ca fotografie este un mijloc de exprimare 
fotografia profesionala, fotograful si  
acreditarea  promoveaza evenimentele 
si nu o invitatie banala si nu va asteptati sa particip 
mai ales ca trimiteti aceasi invitatie tuturor fotografilor 
ca doar din atatia unul tot va veni..












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite