Persoane interesate

Nesimtire mare la Vremea Noua Liderul Presei Vasluiene.

Nu e prima oara cand descopar ca anumiti redactori folosesc munca altor persoane in scopuri comerciale si fara a detine drepturi de autor si fara a mentiona sursa.

Cum este vorba de munca mea am contactat Redactorul Sef al ziarului Vremea Noua si anume pe domnul Irimia Gelu pentru a indrepta greseala. 
Am sunat pe numarul lui de telefon si dupa ce a aflat despre ce este vorba mi-a inchis telefonul.
Am sunat din nou si dupa ce l-am intrebat de ce mia inchis telefonul, a spus ca nu are timp de mine si a inchis din nou telefonul.
Ei bine domnule Irimia Gelu tocmai pentru ca va comportati in acest fel imi fac eu timp mai mult sa ma ocup de aceasta problema si in plus voi cauta fiecare articol in care imi folositi munca si atunci veti avea ocazia sa ma contactati dumneavoastra.
Ce e mai interesant este ca de la sediul redactiei mi sa vorbit frumos dar nu si redactorul sef.
Din cate vad e un obicei asta si se intampla des.
Ati publicat in 3 ianuarie in 9 noiembrie,18 octombrie, 13 decembrie si pot continua.
Ati decupat sursa si drepturile de autor din fotografie.

Cum puteti intreba daca este o fotografie importanta daca va contactez?
Meseria va obliga sa treceti sursa daca munca nu va apartine.
Imi permit sa va citez
'' Bai Baiatule tu chiar nu ai ce face decat sa ma deranjezi''
'' Hai bai ma lasi''
Fotografia a fost publicata aici
Astept sa fiu contactat de dumneavoastra si sa va cereti scuze fata de cei care citesc acest ziar publicand un articol in care  recunoasteti  greselile comise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite